FAQ

Frequently Asked Questions


1 Hoe weet ik dat mijn bestelling en betaling zijn ontvangen?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en de betaling is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail met uw factuur en een e-mail met uw betalingsgegevens.

2 Hoe weet ik wanneer mijn pakket is verzonden?

Zodra wij uw bestelling klaar is voor verzending, krijgt u een e-mail met een trackingcode. Hiermee kunt u de verzending van uw bestelling volgen.

3 Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Indien u per bankoverschrijving wenst te betalen, kunt u hier contact met ons opnemen.

(Vermeld duidelijk: merk, naam van het artikel, kleur en gewenste maat). Wij sturen u zo spoedig mogelijk een bevestigingsmail met de betalingsgegevens.

4 Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, je kunt vanuit het buitenland bestellen! Houd er rekening mee dat u altijd het juiste verzendadres in uw account opgeeft, waarna de verzendkosten automatisch worden berekend. Alle geografische gebieden en de bijbehorende tarieven vindt u hier.

Mocht u toch nog problemen ondervinden of vragen hebben, neem dan contact met ons op via hello@swaystore.be.

5 Kan ik mijn bestelling retourneren? (kleding, accessoires, sokken, schoenen)

Het retourneren of ruilen van uw bestelling is altijd mogelijk binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling. Meer info over ‘retourneren’ vind je hier: RETOURNEREN.

6 Kan ik schoonheids- en verzorgingsproducten retourneren?

Retourbeleid - voor alle schoonheids- en verzorgingsproducten (zeep, shampoo, tandenborstel, conditioner, deodorant, scrub, schoonheids- en verzorgingsproducten, nagellak, make-up enz.):

Om hygiënische redenen kunnen dit soort producten niet worden geretourneerd of terugbetaald. In het onwaarschijnlijke geval dat uw bestelling verkeerd wordt verzonden of beschadigd of defect blijkt te zijn, neem dan eerst contact met ons op op +32 16 30 99 98 of stuur een e-mail naar hello@swaystore.be, zo snel mogelijk, en binnen maximaal 14 dagen.

7 Mijn maat staat niet meer op de productpagina?

Indien de maat niet meer op de productpagina staat, is dit artikel helaas niet meer verkrijgbaar in deze maat.

Als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief, wordt u op de hoogte gehouden wanneer er nieuwe collecties zijn aankomen en/of nieuwe benodigdheden.

8 Kan ik betalen met ecocheques & consumptiecheques?

Ja, dat kan! Zowel de papieren cheques als de elektronische (Monizze, Sodexo, Edenred). Maar enkel in onze winkel in Leuven, niet online.

9 Mijn vraag staat niet vermeld:

Stuur gerust uw vraag op onze contactpagina.

Wij lossen het zo snel mogelijk op!